UBT ka filluar pranimin e abstrakteve në Konferencën e Mekatronikës, Sistemeve dhe Robotikës

15/09/2020

UBT sivjet do të organizojë edicionin e 9-të të Konferencës Ndërkombëtare për Biznes, Teknologji, Shkencë dhe Inovacion, me ç’rast është hapur edhe thirrja për pranimin e abstrakteve për të gjithë hulumtuesit shkencorë, të cilët duan të bëhen pjesë e kësaj konference.

 

Abstraktet do të pranohen në fushën e Mekatronikës, Inxhinieria e Sistemeve dhe Robotikës, ku pjesëmarrësit do të prezantojnë shpikjet dhe teknologjitë e vitit 2020.

 

Qëllimi i  kësaj konference është shkëmbimin i njohurive midis akademikëve  inovatorë, studentëve universitar, kandidatëve për doktoratë, studiuesve të rinj, studiues dhe ekspertë industrialë, dhe për të shkëmbyer pikëpamjet dhe përvojat në fushën e mekatronikës, inxhinierisë së sistemit, robotikës dhe fusha të tjera të lidhura.

 

Konferenca do të përfshijë temat:

  • Mechatronics, robotics and biometrics
  • Systems engineering
  • Mechatronics systems in manufacturing
  • Automotive engineering
  • Materials Processing and Manufacturing
  • Design of machines, devices and systems possessing a degree of computer-based intelligence
  • Micro/nano manipulators and systems
  • Sensors, wireless sensor networks and multi-sensor data fusion
  • Artificial intelligence, neural networks and fuzzy logic in
  • mechatronics and robotics
  • Applications of machine vision, image processing, pattern recognition and synthesis
  • Natural Language Processing (NLP)
  • Biologically inspired robotics and swarms
  • Medical robotics and robotics for rehabilitation
  • Telerobotics, human computer interaction, human-robot
  • interaction
  • Biomedical and rehabilitation engineering, prosthetics and artificial Organs
  • Simulating Human
  • Physical Human-Robot Interaction
  • Optomechatronic devices, instruments, and system
  • Mechatronic systems fault diagnosis and fault tolerance
  • Maintenance and reliability of mechatronics systems
  • Mechatronics in agricultural engineering
  • Virtual Reality and Interfaces